15.11.2018/10:47

MediaMarkt z refleksem reaguje marketingowo na aferę podsłuchową w KNF

Zaledwie we wtorek 13 listopada Gazeta Wyborcza ujawniła aferę podsłuchową z udziałem szefa KNF Marka Chrzanowskiego oraz właściciela Getin Noble Banku Leszka Czarneckiego, a już dziś sieć MediaMarkt wykorzystała bulwersujące zdarzenie w swojej reklamie. Z refleksem i dowcipnie!

Przypomnijmy: we wtorek Gazeta Wyborcza odpaliła „bombę”, publikując nagranie rozmowy, podczas której Marek Chrzanowski, przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego, zaoferował przychylność dla Getin Noble Banku w zamian za 1 proc. wartości banku, czyli ok. 40 mln zł. Właściciel banku Leszek Czarnecki dokonał nagrania i zawiadomił prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez szefa KNF.

Czarnecki do nagrania rozmowy korupcyjnej wykorzystał trzy urządzenia nagrywające – długopis z mini-kamerką oraz dwa cyfrowe dyktafony. W trakcie rozmowy Chrzanowski poinformował, że ma w gabinecie zainstalowane „szumidła”, czyli urządzenia zakłócające sygnał telefonów i sprzętu elektronicznego, ale przyznał, że instalujący sprzęt zagłuszający „komandosi” nie dawali gwarancji, czy zadziała.

Ostatecznie Czarneckiemu udało się nagrać rozmowę na jednym z urządzeń – pozostałe zostały skutecznie zneutralizowane. I w tym kontekście należy oglądać reklamę dyktafonów, którą sieć Media Markt zamieściła na swojej stronie internetowej.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • radomik 01.04.2019

    N słyszałem o tym sklepie i własnie szukam czegoś profesjonalnego a nie z marketu.

  • taco 30.03.2019

    aha w ogóle cały zestaw szpiegowski... a tak na serio to dyktafon zawsze się może przydać.

  • danek 18.03.2019

    To juz bez przesady, ale dyktafon to w dzisiejszych czasach warto mieć.

  • abi 14.03.2019

    To jeszcze wykrywacze podsłuchów w SpyShopie sobie kupcie ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.