15.11.2018/10:47

MediaMarkt z refleksem reaguje marketingowo na aferę podsłuchową w KNF

Zaledwie we wtorek 13 listopada Gazeta Wyborcza ujawniła aferę podsłuchową z udziałem szefa KNF Marka Chrzanowskiego oraz właściciela Getin Noble Banku Leszka Czarneckiego, a już dziś sieć MediaMarkt wykorzystała bulwersujące zdarzenie w swojej reklamie. Z refleksem i dowcipnie!

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • radomik 01.04.2019

    N słyszałem o tym sklepie i własnie szukam czegoś profesjonalnego a nie z marketu.

  • taco 30.03.2019

    aha w ogóle cały zestaw szpiegowski... a tak na serio to dyktafon zawsze się może przydać.

  • danek 18.03.2019

    To juz bez przesady, ale dyktafon to w dzisiejszych czasach warto mieć.

  • abi 14.03.2019

    To jeszcze wykrywacze podsłuchów w SpyShopie sobie kupcie ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.