MediaMarkt z refleksem reaguje marketingowo na aferę podsłuchową w KNF
Zaledwie we wtorek 13 listopada Gazeta Wyborcza ujawniła aferę podsłuchową z udziałem szefa KNF Marka Chrzanowskiego oraz właściciela Getin Noble Banku Leszka Czarneckiego, a już dziś sieć MediaMarkt wykorzystała bulwersujące zdarzenie w swojej reklamie. Z refleksem i dowcipnie!
Przypomnijmy: we wtorek Gazeta Wyborcza odpaliła „bombę”, publikując nagranie rozmowy, podczas której Marek Chrzanowski, przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego, zaoferował przychylność dla Getin Noble Banku w zamian za 1 proc. wartości banku, czyli ok. 40 mln zł. Właściciel banku Leszek Czarnecki dokonał nagrania i zawiadomił prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez szefa KNF.
Czarnecki do nagrania rozmowy korupcyjnej wykorzystał trzy urządzenia nagrywające – długopis z mini-kamerką oraz dwa cyfrowe dyktafony. W trakcie rozmowy Chrzanowski poinformował, że ma w gabinecie zainstalowane „szumidła”, czyli urządzenia zakłócające sygnał telefonów i sprzętu elektronicznego, ale przyznał, że instalujący sprzęt zagłuszający „komandosi” nie dawali gwarancji, czy zadziała.
Ostatecznie Czarneckiemu udało się nagrać rozmowę na jednym z urządzeń – pozostałe zostały skutecznie zneutralizowane. I w tym kontekście należy oglądać reklamę dyktafonów, którą sieć Media Markt zamieściła na swojej stronie internetowej.
4 komentarze
-
01.04.2019
N słyszałem o tym sklepie i własnie szukam czegoś profesjonalnego a nie z marketu.
-
30.03.2019
aha w ogóle cały zestaw szpiegowski... a tak na serio to dyktafon zawsze się może przydać.
-
18.03.2019
To juz bez przesady, ale dyktafon to w dzisiejszych czasach warto mieć.
-
14.03.2019
To jeszcze wykrywacze podsłuchów w SpyShopie sobie kupcie ;)