12.09.2020 / 09:40
StoryEditor

Metro uruchamia linię produktów marki własnej dla franczyzobiorców w Rosji

Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Produkty sygnowane nową marką własną Fasol (ros. fasola) zostaną wprowadzone do franczyzowych sklepów Metro do końca listopada.

Koncept sieci sklepów spożywczych Fasol – tak samo brzmi nowa marka własna Metro – to odpowiednik znanych nam małoformatowych placówek działających pod szyldem odido. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 11:37
StoryEditor
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. USA na "tak", ale KE wszczyna dochodzenie
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. W USA są na ”tak”, ale KE wszczyna dochodzenie

Komisja Europejska ma obawy w sprawie przejęcia Kellanova, producenta chipsów Pringles przez koncern Mars. Bruksela boi się, że ta transakcja może doprowadzić do wyższych cen dla konsumentów. Dlatego wszczyna dogłębne dochodzenie. Kiedy zapadnie werdykt w tej sprawie?

Z artykułu dowiesz się:

  • KE wszczyna dogłębne dochodzenie w sprawie przejęcia Kellanova przez Mars
  • KE reaguje na sygnały od sieci handlowych, które boją się tej fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 22:53
StoryEditor
Żabka wie, jak z parzenia w sklepie kawy zrobić niezłe wydarzenie i sprzedać więcej. Nowy przedmiot pożądania, z którym chodzić będzie pół Polski
Huczne otwarcie sklepu nr 11000 sieci Żabka Polska. Placówka ruszyła w Warszawie, fot. Żabka Polska

Sieć sklepów Żabka wprowadza limitowaną edycję kubków na kawę – Good Vibes Edition. Nowa, kolorowa seria pojawi się we wszystkich sklepach Żabka już od 2 lipca 2025 r. i ma na celu wzmocnienie sprzedaży kaw w wakacyjnym okresie. Kubki, zaprojektowane z humorem i pozytywnymi hasłami, mają budzić uśmiech i letni nastrój.

Jaką kawę oferuje Żabka?

Kawa oferowana w ekspresach, w sklepach Żabka to 100% Arabica, wypalanej we włoskiej palarni Julius Meinl – jednej z najstarszych w Europie. Kawa do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:34