22.06.2018 / 10:08
StoryEditor

MF: Nowa Ordynacja Podatkowa to przyjazny, przejrzysty i prosty system podatkowy

(Źródło: mf.gov.pl)
Ministerstwo Finansów zmodyfikowało projekt Nowej Ordynacji Podatkowej przygotowany przez Komisję Kodyfikacyjną Ogólnego Prawa Podatkowego. Proponowane przepisy wpisują się w filozofię 3xP, będąc podstawą do przejrzystego, prostego i przyjaznego systemu podatkowego. NOP ma też zapewnić większą ochronę podatnika.

Obowiązująca ustawa ma już 20 lat i nie nadąża za światowymi i unijnymi standardami w prawie podatkowym. Nowe przepisy mają dać poczucie bezpieczeństwa i pewności podatnikom ora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 12:45
StoryEditor
Sinsay szokuje tempem otwierania nowych sklepów! Rusza 2000. placówka polskiej sieci

Marka Sinsay z portfolio Grupy LPP świętuje otwarcie 2000. sklepu. Placówka ta ruszyła w kazachskim Turkiestanie. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy Sinsay dwukrotnie zwiększył skalę działalności, utrzymując średnie tempo dwóch otwarć dziennie.

LPP, polski właściciel marki Sinsay, podkreśla, że rozwój tej marki i osiągnięcie symbolicznej liczby sklepów "to dowód na zdolność skutecznego skalowania biznesu w zróżnicowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 12:25
StoryEditor
Rynek FMCG rośnie. Czy konsument wreszcie zaczął kupować więcej?
Rynek FMCG rośnie. Czy konsument wreszcie zaczął kupować więcej? (fot. Shutterstock)

Polacy deklarują coraz większy optymizm finansowy, ale ich koszyki zakupowe mówią coś zupełnie innego. Rynek FMCG rośnie, ale czy to dlatego, że konsumenci wreszcie zaczęli wydawać więcej?

Polski rynek FMCG osiągnął w ostatnich dwunastu miesiącach wartość 311,7 mld zł. Choć nominalny wzrost sprzedaży o +4,2 proc. może robić wrażenie, analiza NielsenIQ pokazuje, że...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 04:15