12.03.2021 / 10:15
StoryEditor

Michał Jaszczyk, PepsiCo: Podatek cukrowy należałoby zamrozić do 2023 roku [WYWIAD]

(PepsiCo Polska)
– Wejście w życie ustawy wprowadzającej podatek cukrowy w warunkach kryzysu będzie miało katastrofalne skutki dla całej polskiej branży napojowej. W sytuacji poważnych strat, jakie poniosła i w dalszym ciągu ponosi branża napojowa, podatek cukrowy należałoby „zamrozić” na minimum najbliższe dwa lata, czyli do roku 2023 – mówi Michał Jaszczyk, prezes zarządu PepsiCo Polska.

Jaki był rok 2020 dla słonych przekąsek? Z danych agencji Nielsena wynika, że w środku roku mieliśmy do czynienia z dużym odbiciem, jednak później tempo wzrostu sukcesywnie spad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 23:32