Michał Krowiński, Lisek.app: Q-commerce to trudny biznes. Działamy na styku handlu, logistyki i technologii. Wielu graczy nie doceniło tej kompleksowości
Szybkie dostawy zakupów i j szybkie dostawy jedzenia z restauracji to dwie zupełnie inne bajki. Nie oznacza to jednak, że firmy działające w modelu q-commerce oraz platformy food delivery nie mogą ze sobą współpracować z korzyścią dla obu stron – przekonuje w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Michał Krowiński. Współzałożyciel start-upu Lisek.app podsumowuje, co wydarzyło się na rynku q-commerce w ciągu dwóch ostatnich lat. Mówi także o tym, dla ilu graczy widzi na nim miejsce w przyszłości.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3