15.06.2021/16:46

Michał Sacha, Carrefour Polska, podczas RFC2021: Mamy ewolucję sprzedaży na poziomie ponad 100 proc. w stosunku do zeszłego roku

- W czasie pandemii forma odbioru zakupów click and collect zyskała na popularności, bo nie było konieczne oczekiwanie w domu, klient odbierał towar w sklepie. Placówki miały wtedy duże możliwości, żeby się tym zajmować. Carrefour na bazie click and collect rozwinął ekspresową dostawę w trzy godziny - zakupy w usłudze Carrerfour Sprint - mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także