Michał Sacha, Carrefour Polska, podczas RFC2021: Mamy ewolucję sprzedaży na poziomie ponad 100 proc. w stosunku do zeszłego roku
- W czasie pandemii forma odbioru zakupów click and collect zyskała na popularności, bo nie było konieczne oczekiwanie w domu, klient odbierał towar w sklepie. Placówki miały wtedy duże możliwości, żeby się tym zajmować. Carrefour na bazie click and collect rozwinął ekspresową dostawę w trzy godziny - zakupy w usłudze Carrerfour Sprint - mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour Polska.
Pozostało jeszcze 79% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
6