09.06.2021 / 10:38
StoryEditor

Michał Sacha, członek zarządu Carrefour Polska, gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2021

Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska (Carrefour Polska)
Michał Sacha, członek zarządu i zarazem dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska, weźmie udział w jednej z debat podczas Retail & FMCG Congress 2021 - konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie zaplanowane na 15-16 czerwca odbędzie się w całości online.

Michał Sacha wystąpi w debacie pt. "Rynek e-grocery w Polsce widzę wielki i dumny", która odbędzie się pierwszego dnia kongresu (15 czerwca).

Michał Sacha to dyrektor marketingu z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem, które zdobywał w wiodących firmach z branży kosmetycznej i spożywczej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA Politechniki Warszawskiej.

Nominowany na stanowisko w styczniu 2019 roku, w Carrefour odpowiada m.in. za kompleksową strategię marketingową online i offline sieci, a także rozwój obszarów digital, e-commerce, IT oraz usług finansowych. W lutym 2020 roku nominowany na członka zarządu Carrefour Polska.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

13.11.2025 / 16:16
StoryEditor
Red Bull zachęcał handlowców do usuwania z półek energetyków konkurencji? KE wszczyna dochodzenie!
KE przyjrzy się działaniom producenta Red Bulla (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska wszczęła dochodzenie antymonopolowe przeciwko firmie Red Bull. Celem postępowania jest sprawdzenie, czy austriacki producent nie ogranicza konkurencji w kategorii napojów energetycznych.

Śledztwo Komisji Europejskiej wszczęte zostało m.in. po serii porannych przeszukań siedziby firmy w 2023 roku oraz po podniesieniu zarzutów dotyczących antykonkurencyjnych prak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 12:35
StoryEditor
RTV Euro AGD ma już 350 sklepów, ale to nie koniec. Jakie są plany na końcówkę roku
Salon RTV Euro AGD w Galerii Mokotów (RTV Euro AGD)

W najbliższych tygodniach planowane są otwarcia trzech nowych placówek sieci w Jaworze, Ciechanowie i Końskich. Sieć liczy na mocną końcówkę roku.

W październiku sieć RTV Euro AGD powiększyła swoją obecność na mapie Polski aż o cztery nowe lokalizacje (Police, Dąbrowa Górnicza, Skierniewice i Lubartów), tym samym zwiększaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2025 16:40