14.01.2019/12:38

Michał Sacha, szefem marketingu i e-commerce Carrefour Polska

Michał Sacha, objął z początkiem stycznia 2019 r. funkcję dyrektora marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

Michał Sacha ma wieloletnie doświadczenie we wspomnianych obszarach biznesowych. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu firmy Mieszko, zaś w latach 2011-2015 był szefem marketingu koncernu L'Oréal na region Europy Centralnej.

Sacha doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak: Vichy International, L'Oreal Poland, czy Active Cosmetics.

Wykształcenie zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim oraz Politechnice Warszawskiej, zajmując się kwestiami zarządzania, marketingu i komunikacji.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.