09.03.2020/11:18

Mieszko I w nowej kampanii Lidla. Dyskonter obniża ceny 300 produktów marki własnej

Sieć Lidl startuje z kampanią pod hasłem "Lidlowe ceny". Jednocześnie dyskonter obniżył w tym tygodniu ceny ponad 300 produktów, w tym m.in. pieczywa, wędlin, serów, artykułów bio, produktów dla wegetarian oraz artykułów dla dzieci.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • aaa 10.03.2020

    Dlaczego nie Bismarck, Wilhelm II i Hitler???- przecież to są twarze niemieckiej potęgi!, dlaczego wizerunki polskich królów są wykorzystywane przez niemiecką sieć??? SKANDAL!!!

  • 11 09.03.2020

    Dramat Polskiego Króla na Niemieckie salony - wirus krąży kupuje tylko w POLSKICH SKLEPACH>

  • hej 09.03.2020

    Mogę prosić by król Polski nie był twarzą reklamy dyskontu - dziękuję. To nie jest zabawne

  • yupi 09.03.2020

    Bardzo słabe - historyczną postać wrzucać do promocji dyskontu - żałosne. To nie pierwszy lepszy celebryta. Duży minus

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.