09.03.2020/11:18

Mieszko I w nowej kampanii Lidla. Dyskonter obniża ceny 300 produktów marki własnej

Sieć Lidl startuje z kampanią pod hasłem "Lidlowe ceny". Jednocześnie dyskonter obniżył w tym tygodniu ceny ponad 300 produktów, w tym m.in. pieczywa, wędlin, serów, artykułów bio, produktów dla wegetarian oraz artykułów dla dzieci.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • aaa 10.03.2020

    Dlaczego nie Bismarck, Wilhelm II i Hitler???- przecież to są twarze niemieckiej potęgi!, dlaczego wizerunki polskich królów są wykorzystywane przez niemiecką sieć??? SKANDAL!!!

  • 11 09.03.2020

    Dramat Polskiego Króla na Niemieckie salony - wirus krąży kupuje tylko w POLSKICH SKLEPACH>

  • hej 09.03.2020

    Mogę prosić by król Polski nie był twarzą reklamy dyskontu - dziękuję. To nie jest zabawne

  • yupi 09.03.2020

    Bardzo słabe - historyczną postać wrzucać do promocji dyskontu - żałosne. To nie pierwszy lepszy celebryta. Duży minus

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.