10.12.2020 / 18:09
StoryEditor

Milionowe łapówki na szkodę Kauflandu. Po pięciu latach postępowania są wyroki dla sprawców

Od pięciu lat prokuratura gromadzi dowody w sprawie gigantycznej afery łapówkowej, której kluczową postacią był Paweł S., starszy kupiec w sieci hipermarketów Kaufland. Przez lata przyjmował łapówki o łącznej wartości ponad 4 mln zł za dostęp do półek od handlowców takich marek, jak Bacardi Martini, Ustronianka, Sobieski, Red Bull, Zbyszko czy FoodCare – relacjonuje portal money.pl.

Kilkudziesięciu przedstawicieli handlowych znanych marek alkoholi, napojów i innych produktów spożywczych przez lata płaciło Pawłowi S. – pracownikowi działu zakupów sieci Kaufl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 15:03
StoryEditor
Sklep Carrefour w Krakowie... tylko dla dzieci
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)

"Miniaturowy" Carrefour dedykowany dzieciom ruszy 4 października w Smart Kids Planet, czyli Krakowskim Centrum Mądrej Zabawy w Galerii Kazimierz.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 15:57
StoryEditor
Paweł Grabowski, Żabka: W handlu z pewnością nie będzie nudno
Paweł Grabowski, Head of digital B2B Żabka

Paweł Grabowski, director of digital B2B w Żabce podkreśla, że po ostatnich burzliwych latach w handlu wcale nie będzie spokojniej. Rewolucja AI wymusi na sieciach kompletnie nowe podejście.

- Zakończyliśmy etap, w którym zbieramy dane. Mamy świadomość tego, kto jest naszym klientem i możemy opomiarować i szybko reagować na to, co się zmienia w naszych procesach - o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 01:30