07.09.2016/14:53

Millennialsi najpierw muszą pokochać produkt, a potem go kupią

Millennials aby kupić, musi najpierw polubić dany produkt lub usługę – to główny wniosek z raportu „Najpierw pokochają, potem kupią”. Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millennialsów? opracowanego przez firmę Payback we współpracy z Bain & Company.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alanowak 20.03.2020

    Bardzo dobry artykuł, trafnie opisujacy obecna sytuację i przewidujący najbliższe trendy. Polecam.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.