20.07.2020/13:32

Mimo planów redukcji powierzchni handlowej w galeriach, LPP otwiera nowy salon sieci Sinsay w Blue City

Najmłodsza należąca do firmy LPP marka odzieżowa – Sinsay – otworzyła swój najnowszy salon sprzedaży w centrum handlowym Blue City. Jednak ogólna powierzchnia handlowa, pozostająca w dyspozycji spółki, ma się zmniejszyć o blisko 30 proc.

Salon Sinsay zajmuje około 1600 mkw. i znajduje się na poziomie „0” Blue City. Jest to druga należąca do grupy LPP marka, która otworzyła salon w Blue City. W czerwcu spółka uruchomiła w centrum sklep marki House.

– Portfolio, które wyróżnia Blue City, stale przyciąga do naszego centrum handlowego czołowe marki odzieżowe obecne na polskim rynku. Cieszymy się, że dzięki Sinsay możemy zaproponować odwiedzającym jeszcze szerszą ofertę produktów modowych – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.

Sinsay kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych dziewcząt. Sieć oferuje kolorowe stylizacje codzienne i imprezowe.

Firma LPP inwestuje w nowe lokalizacje mimo niedawnych zapowiedzi, że zarząd spółki zamierza wypowiedzieć część umów najmu lokali znajdujących się w centrach handlowych. Właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chce opuścić aż 29,5 proc. ogólnej powierzchni handlowej wykorzystywanej przez spółkę.

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, mówił portalowi wiadomoscihandlowe.pl na początku kwietnia br., że przy tak nagłym i trudnym do przewidzenia spadku wpływów i zmieniającej się z dnia na dzień rzeczywistości spółka stara się przede wszystkim reagować na bieżąco i elastycznie podchodzić do wszelkich możliwych działań, aby utrzymać stabilną sytuację.

– Nie mamy złudzeń, że panująca epidemia zmieni firmy, ale także zwyczaje zakupowe klientów, którzy z jednej strony w dobie kryzysu i niepewności jutra będą mieli obawy przed robieniem zakupów z czysto finansowych pobudek. Z drugiej strony mogą zmniejszyć częstotliwość odwiedzania centrów handlowych z racji obecnych tam skupisk ludzkich – dodał wówczas wiceprezes LPP.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także