30.11.2020/16:53

Miniona sobota najlepszym przychodowo dniem w historii Grupy CCC

Prezes Grupy Marcin Czyczerski podkreślił w swoim komentarzu, że pomimo tak udanego wyniku sprzedaży należy pamiętać, że był to pierwszy dzień handlowy po trwającym 3 tygodnie lockdownie. To tylko jeden dzień sprzedaży, a przez 21 dni listopada ponad 300 polskich sklepów CCC było zamkniętych. W centrach handlowych działa obecnie 860 z 1050 sklepów Grupy CCC w Polsce. Zamknięte są nadal punkty w Czechach, Austrii i Bułgarii.

– Jeśli chodzi o odwiedzalność, to w sobotę, w odróżnieniu od stopniowej tendencji odbudowy ruchu po pierwszej fali pandemii, z miejsca weszła ona na poziom bliski temu sprzed zamknięcia sklepów w galeriach. Tym bardziej priorytetowo traktujemy utrzymanie reżimu sanitarnego w naszych salonach, gdzie wyznaczyliśmy dedykowanych pracowników do tego zadania. Cieszy nas, że przygotowane przez nas promocje oraz oferta produktowa przypadły do gustu klientom, którzy wybrali zakupy właśnie w naszej sieci – mówi Marcin Czyczerski, prezes Grupy CCC.

Prezes Czyczerski zauważa, że w miniony weekend wysokiej sprzedaży sprzyjało połączenie dwóch czynników: skumulowanego popytu z czasu lockdownu oraz weekendu ze specjalną ofertą przygotowaną na Black Friday. W sobotę obserwowano bardzo wysoką konwersję – co czwarty klient odwiedzający sklepy CCC dokonał zakupu, co świadczy o jego zdecydowaniu i silnej preferencji oferty marki. 

– Chcemy, aby w grudniu CCC było sklepem, do którego Polacy udadzą się także po prezenty. Również kanały e-commerce nadal działają pełną parą – dbamy o to, aby szczególnie w tym przedświątecznym okresie przesyłki docierały do klientów w jak najkrótszym czasie. Kanał online niezmiennie utrzymuje bardzo wysoką dynamikę sprzedaży – dodaje prezes. 

W listopadzie jego udział w przychodach Grupy przekroczył 65 proc. Bardzo wysokie wzrosty rdr odnotowuje każda platforma sprzedaży internetowej, a w przypadku ccc.eu w Polsce to obroty kilkukrotnie wyższe niż w ubiegłym roku. Rosnący online oraz dobre otwarcie offline pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość, choć należy pamiętać, że okres lockdownu to utracony przychód i dopiero początek grudnia pokaże prawdziwe tendencje zakupowe Polaków.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także