27.02.2017/06:27

Ministerstwo Finansów wejdzie do galerii handlowych ws. podatków

Szybki PIT to kampania informacyjna Ministerstwa Finansów, która wspiera podatników przy rozliczeniu rocznego zeznania podatkowego (PIT). Akcja odbędzie się już po raz dziewiąty i obejmie swoim zasięgiem całą Polskę. Dzięki współpracy z Polską Radą Centrów Handlowych zawita też do kilkudziesięciu centrów handlowych na terenie kraju.
 

W ramach kampanii Szybki PIT Ministerstwo przygotowało dla podatników wiele narzędzi, które pomogą im w wypełnieniu zeznania podatkowego. Będą to m.in. tradycyjne już, wydłużone godziny pracy i dyżury telefoniczne ekspertów Urzędów Skarbowych, a także punkty rozliczeń w galeriach handlowych.

24-25 marca w najpopularniejszych centrach handlowych w największych miastach w Polsce będzie można skorzystać z punktów rozliczeń. Dzięki nim każdy podatnik będzie mógł w przerwie między zakupami wysłać swój PIT przez Internet - w tym roku akcja odbywa się we współpracy z Polską Radą Centrów Handlowych.

– Centra handlowo-usługowe coraz częściej łączą w sobie wiele funkcji. Handlowy charakter tych obiektów to tylko jeden z aspektów ich szerokiego zakresu działalności. Od handlu, poprzez rozrywkę, sport aż po możliwość załatwienia spraw urzędowych. Niebagatelne jest także kwestia milionów klientów odwiedzających galerie. Tym bardziej cieszy nas fakt, że przedstawiciele Ministerstwa Finansów dostrzegają te zależności i zdecydowali się na współpracę z branżą handlową w ramach kampanii Szybki PIT – powiedział Radosław Knap, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.