Mintel: rynek słodyczy dla dzieci pod silnym wpływem trendu wegańskiego
Power to the Plants, czyli Moc Roślin to jeden z kierunków, który wytycza rozwój globalnego rynku słodyczy nieczekoladowych dla dzieci.Jeśli chodzi o produkty czekoladowe, to wyraźnie przybywa bezmlecznych wariantów, które bazują na alternatywach dla nabiału - ocenia Honorata Jarocka, ocenia senior food and drink analyst w agencji badawczej Mintel .
Pozostało jeszcze 83% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
02.05.2018
U nas postawy mocno deklaratywne. Czy badanie dla Polski zawierało propozycję ceny za takie wegańskie łakocie. Żelki bez żelatyny i jadalny papier... To chyba tylko możliwe na rynku niemieckim.
4