09.08.2021 / 18:49
StoryEditor

Miraculum, polska marka ze 100-letnią tradycją, wciąż pełna młodzieńczego wigoru

Wzrosty sprzedaży Miraculum to dobra prognoza dla całej branży (mat. prasowe)
Wzrost przychodów ze sprzedaży Miraculum w lipcu o 23 proc. to dobre podstawy dalszego intensywnego rozwoju. Spółka osiągnęła ponad 2,4 mln zł przychodów w lipcu 2021 r. w stosunku do 1,9 mln zł w lipcu 2020 roku. Na ten wynik wpływ miało odbicie w sprzedaży stacjonarnej, a także mocny wzrost sprzedaży eksportowej. Dobre wyniki tej spółki to dobra prognoza dla całej branży, która świadczy o odbiciu po trudnym okresie.

– Bez wątpienia kolejny miesiąc z mocnym wzrostem napawa nas optymizmem. Od maja obserwujemy wyraźne ożywienie w kanale tradycyjnym i eksportowym – postępujący proces szczepień...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 10:46
StoryEditor
Poczta Polska wychodzi na prostą? Wzrost przychodów i nowy format placówek

Poczta Polska może pochwalić się znacznym wzrostem przychodów i poprawą rentowności. Zatrzymano też zwolnienia grupowe. A urzędy pocztowe zyskują nowy format, który przekłada się na wzrost sprzedaży.

W artykule przeczytasz:

  • Sebastian Mikosz: wskaźnik EBIDTA Poczty Polskiej jest dodatni
  • Rekordowa strata Poczty Polskiej za 2023 rok i kredyt na wynagrodzenia
  • W Poczcie Polskiej nie będzie już zwolnień grupowych. „Nie ma sensu ich kontynuować”
  • Gigantyczna rekompensata ratuje sytuację Poczty Polskiej
  • Placówki pocztowe w nowym standardzie. Wzrost prowizji netto o 116 proc.

Sebastian Mikosz: wskaźnik EBIDTA Poczty Polskiej jest dodatni

Jak donosi Rzeczpospolita, Poczta Polska w 2024 roku odnotowała znaczną poprawę najważniejszych wskaźników finansowych. Znacznie ograniczyła straty i powiększyła swoje przychody, co przekłada się także na poprawę rentowności operatora pocztowego.

Na dziś wielkim sukcesem jest to, że nasz wskaźnik EBIDTA jest dodatni – wskazywał Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej w niedawnym wywiadzie dla Forbes Polska.  – Jeszcze w 2023 roku EBIDTA była ujemna, ale poprawiliśmy ją o 300 milionów złotych, dzięki czemu jest obecnie na lekkim plusie – dodał szef Poczty Polskiej.

Rekordowa strata Poczty Polskiej za 2023 rok i kredyt na wynagrodzenia

O tym jak tragiczna była sytuacja PP świadczą dwa fakty. Strata brutto za 2023 roku wynosiła aż 745 mln zł.  W kwietniu 2024 r. Poczta musiała zaciągnąć kredyt hipoteczny, aby mieć z czego wypłacić pracownikom wynagrodzenia.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 09:07
StoryEditor
Z Kauflandu do Biedronki. Sieć dyskontów ma nowego dyrektora operacyjnego
Grzegorz Kozub (fot. za: LinkedIn)

Grzegorz Kozub został dyrektorem operacyjnym w Jeronimo Martins - spółce, do której należy sieć dyskontów Biedronka. Dla menedżera jest to powrót na stare śmieci po niemal dziewięciu latach spędzonych w Kauflandzie.

Nowy dyrektor operacyjny Jeronimo Martins poprzednio związany był już z tą firmą w latach 2009-2016. Pracował tam najpierw jako area manager, a następnie jako district manage...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 22:44