02.02.2017/12:44

Mirosław Caputa, Circle K Polska, o roli convenience na stacjach benzynowych

Mirosław Caputa, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska, podkreśla znaczenie sklepów convenience dla przyszłości i rozwoju sieci stacji benzynowych w Polsce

W rozwoju stacji paliw bardzo duże znaczenie będzie miała część biznesu związana z prowadzeniem sklepów convenience i ofertą pozapaliwową. Wprowadzamy do oferty nowe kategorie produktów i usług. Bardzo ważna jest oferta przekąsek i kawy, cała sfera związana ze zdrowym odżywianiem. Przyszłość należy do tych sieci, które najlepiej dostosują się od trendów konsumenckich – zapewnią najlepszą ofertę, ale i najwyższą jakość obsługi – przekonuje Mirosław Caputa, Circle K Polska.

Zapraszamy do oglądania materiału video

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.