14.12.2017/11:07

Mlekpol sprzedaje mleko Łaciate w chińskim e-sklepie JD.com

SM Mlekpol rozwija swój eksport na rynku chińskim. Spółdzielnia właśnie ruszyła z kampanią reklamową mleka Łaciate, które będzie promował znany gimnastyk Pane Chen Yibing. W Pekinie podpisano właśnie umowę z chińskim sportowcem. Produkty mleczarni z Grajewa pojawiły się kilka tygodni temu na platformie handlowej, chińskiego giganta e-commerce, firmy JD.com.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.