19.07.2018/10:24

Młodzi Polacy wcale nie są smart shopperami?

Ponad 70 proc. Polaków w wieku 18-30 lat nie sprawdza równocześnie ofert różnych sieci handlowych - wynika z badania przeprowadzonego przez Blix i Hiper-com Poland. Eksperci zwracają uwagę na to, że młodzi klienci analizują promocje bardzo pobieżnie i w zasadzie można ich łatwo zwabić do sklepów nawet jednym produktem.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.