24.10.2017/08:24

Mobilna rewolucja w sklepach

Około 20 proc. Polaków kupuje produkty za pomocą smartfona - wynika z badań PayU dla Rzeczpospolitej. Oznacza to błyskawiczny wzrost tego kanału sprzedaży.

Przed rokiem zakupy za pomocą urządzeń mobilnych robiło 13 proc. Polaków. Jak zauważają eksperci, w zależności od serwisów, odsetek kupujących w ten sposób może być znacznie wyższy. 

Inny trend to korzystanie z wielu narzędzi przy robieniu zakupów. Przykładowo, wiele osób wyszukuje towary na komórce, by samą transakcję sfinalizować na komputerze. 

Rzeczpospolita podaje również przykłady serwisów, które korzystają z mobilnej rewolucji. Rossmann w kwietniu upublicznił swoją aplikację, a już posiada około 4 mln użytkowników. Prawie 33 proc. wszystkich zamówień online przechodzi przez nią.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.