24.03.2017/10:39

Moda nakręca sprzedaż Allegro

Allegro odpowiada w Polsce już za połowę sprzedaży odzieży przez internet. Niektóre marki wolą działać na platformach e-commerce, niż uruchamiać zwykłe salony – podaje Rzeczpospolita.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 27.03.2017

    Podobnego trendu należy spodziewać się w innych branżach - zarówno w detalu jak i hurcie. I nie będzie to wynikało z przekonania się właścicieli marek do "innowacji", ale wymogów stawianych przez klientów i ich oczekiwań co do sposobu obsługi - tak popularne ostatnio "user experience". Marki odzieżowe w detalu już to zrozumiały. Teraz czas na handel FMCG.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.