24.03.2017/10:39

Moda nakręca sprzedaż Allegro

Allegro odpowiada w Polsce już za połowę sprzedaży odzieży przez internet. Niektóre marki wolą działać na platformach e-commerce, niż uruchamiać zwykłe salony – podaje Rzeczpospolita.

Sprzedaż internetowa rośnie w naszym kraju w dwucyfrowym tempie. W 2017 r. Polacy w e-sklepach i na platformach mogą zostawić nawet 40 mld zł. Nie znaczy to, że łatwo przebić się ze swoją ofertą do klientów, dlatego wiele marek wybiera inną opcję dotarcia do kupujących. Uruchamiają profile na platformach e-commerce, takich jak Allegro, eBay czy Amazon.

Jak czytamy w Rzeczpospolitej, Allegro przyciągnęło już w tym modelu do współpracy m.in. marki Deichmann, Adidas i Next. Ta ostatnia marka z Polski się wycofała, ale po zlikwidowaniu stacjonarnych salonów wróciła do kraju już tylko poprzez Allegro. Obecnie oficjalne sklepy prowadzi tu już 61 marek, w tym polskie, jak Batycki, Wittchen i Puccini, które przygotowały dla klientów platformy specjalne kolekcje.

Więcej w Rzeczpospolitej

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 27.03.2017

    Podobnego trendu należy spodziewać się w innych branżach - zarówno w detalu jak i hurcie. I nie będzie to wynikało z przekonania się właścicieli marek do "innowacji", ale wymogów stawianych przez klientów i ich oczekiwań co do sposobu obsługi - tak popularne ostatnio "user experience". Marki odzieżowe w detalu już to zrozumiały. Teraz czas na handel FMCG.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.