08.03.2017/16:15

Modern-Expo chce być światowym liderem w zakresie wyposażenia sklepów

- Udało nam się zbudować pozycję lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Bardzo dynamicznie rozwijamy się również w Europie Zachodniej i na innych kontynentach - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Bogdan Łukasik, prezes Modern-Expo.

5. marca rozpocznie się kolejna edycja Targów EuroShop w Düsseldorfie, największej imprezy na świecie poświęconej wyposażeniu sklepów. Który raz pojawi się tam Modern-Expo Group?
Międzynarodowy holding Modern-Expo już po raz piąty będzie uczestniczył jako wystawca w tym jednym z najważniejszych przedsięwzięć branżowych. Będziemy mieć do dyspozycji dwukondygnacyjne stoisko, największe spośród wszystkich firm z Europy Centralnej i Wschodniej – jego powierzchnia wyniesie ponad 700 mkw. Zależało nam na stworzeniu atrakcyjnego pod względem wizualnym, a zarazem funkcjonalnego stoiska, które przyciągnie uwagę uczestników targów i umożliwi efektowne zaprezentowanie naszych produktów.

Jakie nowości zaprezentujecie?
Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem naszych produktów, poszukując nowych idei i wzbogacając ofertę o coraz bardziej zaawansowane, inteligentne i kompleksowe rozwiązania dla handlu detalicznego. Na EuroShop 2017 pokażemy wiele takich wyrobów. Szczególnie chcemy się pochwalić nową linią urządzeń Green Line. To w 100-proc. ekologiczne rozwiązanie, ponieważ czynnikiem chłodniczym jest propan. Dodatkowymi atutami naszych urządzeń jest energooszczędność – zużywają o 15 proc. mniej energii niż konkurencyjne produkty. Poza tym pracują bardzo cicho.

Wspomniał Pan o rozwiązaniach smart, które w ostatnim czasie są coraz częściej wykorzystywane w handlu? Jak można je wykorzystać w urządzeniach sklepowych?

Goście odwiedzający targi będą mogli zobaczyć opracowaną przez nas inteligentną półkę, która pomaga rozpoznawać produkty i nimi zarządzać. Wyposażona jest w tzw. „popychacze”, które ułatwiają rozmieszczanie artykułów. Te inteligentne rozwiązania umożliwiają menedżerom obserwowanie ile produktów jest w danym momencie na półce i jak szybko znikają. To produkt skierowany bardziej do producentów, którym bardzo zależy na skutecznym zarządzaniu stanami magazynowymi. Inteligentna półka umożliwia komunikację dzięki mobilnej aplikacji, eliminując konieczność wizyt przedstawicieli handlowych w sklepie. Równocześnie dostarcza danych o ruchu klientów, jest przydatna w ocenie skuteczności działań promocyjnych itp.

Firma Modern-Expo znana jest najbardziej z produkcji boksów kasowych. Czy w tej kategorii również pokażecie nowości?
Jesteśmy liderem w produkcji boksów kasowych i w Niemczech zaprezentujemy nową linię boksów Flexi o nowoczesnym designie. Kolejnym nowym rozwiązaniem, wartym zobaczenia na targach, jest system paczkomatowy Fresh-Box. To dla sieci handlowych nowy sposób dystrybucji produktów wymagających chłodzenia. Dzięki niemu przechowywane owoce, warzywa czy nabiał zachowują pełną świeżość. Poza tym przedstawimy wiele ciekawych rozwiązań przeznaczonych m.in. dla stoisk owocowo-warzywnych, piekarniczych oraz z papierosami i alkoholem.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.