09.08.2021/15:07

Miksologia - Carrefour i Orangina Schweppes Polska wprowadzają do hipermarketów innowacyjny projekt cross-category

Firma Orangina Schweppes Polska i sieć Carrefour realizują wspólnie nowy projekt, który ma przyczynić się do wzrostu sprzedaży alkoholi mocnych oraz napojów gazowanych. Miksologia, to nowy koncept handlowy, który jest efektem kreatywnej współpracy producenta i detalisty. Na czym polega jego innowacyjność? 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • lew 11.08.2021

    Nie twoja sprawa jak jest wykonany tylko co się na nim znajduje

  • lew 11.08.2021

    Nie twoja sprawa jak jest wykonany tylko co się na nim znajduje

  • lew 11.08.2021

    Nie twoja sprawa jak jest wykonany tylko co się na nim znajduje

  • lew 11.08.2021

    Leon ty patrz na napoje a nie wykonanie stojaka

  • lew 11.08.2021

    Leon ty patrz na napoje a nie wykonanie stojaka

  • lew 11.08.2021

    Leon ty patrz na napoje a nie wykonanie stojaka

  • Leon 10.08.2021

    Z estetyką wykonania to nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Odkształcenia przy spawach na headerze są mocno rzucające się w oczy.

  • Ewa 09.08.2021

    Bardzo dobry pomysł

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także