09.08.2021/15:07

Miksologia - Carrefour i Orangina Schweppes Polska wprowadzają do hipermarketów innowacyjny projekt cross-category

Firma Orangina Schweppes Polska i sieć Carrefour realizują wspólnie nowy projekt, który ma przyczynić się do wzrostu sprzedaży alkoholi mocnych oraz napojów gazowanych. Miksologia, to nowy koncept handlowy, który jest efektem kreatywnej współpracy producenta i detalisty. Na czym polega jego innowacyjność? 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • lew 11.08.2021

    Nie twoja sprawa jak jest wykonany tylko co się na nim znajduje

  • lew 11.08.2021

    Nie twoja sprawa jak jest wykonany tylko co się na nim znajduje

  • lew 11.08.2021

    Nie twoja sprawa jak jest wykonany tylko co się na nim znajduje

  • lew 11.08.2021

    Leon ty patrz na napoje a nie wykonanie stojaka

  • lew 11.08.2021

    Leon ty patrz na napoje a nie wykonanie stojaka

  • lew 11.08.2021

    Leon ty patrz na napoje a nie wykonanie stojaka

  • Leon 10.08.2021

    Z estetyką wykonania to nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Odkształcenia przy spawach na headerze są mocno rzucające się w oczy.

  • Ewa 09.08.2021

    Bardzo dobry pomysł

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także