19.01.2017/11:35

Monika Olejnik-Kuniewska przechodzi do Echo Investment

Monika Olejnik-Okuniewska rozpoczęła pracę w spółce Echo Investment, obejmując stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji. Wcześniej związana była m.in. z firmą NEINVER, w której budowała i realizowała strategie marketingowe obiektów handlowych w Polsce, Czechach, Niemczech i Holandii.

W Echo Investment Monika Olejnik-Okuniewska będzie odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie jednolitej strategii marketingowej dla spółki i jej projektów w trzech sektorach rynku: biurowym, mieszkaniowym i handlowym. Będzie zarządzać funkcjami marketingu oraz PR. Jej rola jest strategiczna dla rozwoju Echo, jako wiodącego dewelopera w Polsce. 

Olejnik-Okuniewska posiada 15-letnie doświadczenie w marketingu i public relations na międzynarodowym rynku obiektów handlowych. Do jej zadań w NEINVER - na stanowisku Regional Marketing Director Northern Europe - należało m.in. zarządzanie międzynarodowymi zespołami ekspertów z zakresu komunikacji. Pełniła również funkcję rzecznika prasowego firmy w Polsce. Niemal od początku tworzyła strategię dla marki FACTORY - najpopularniejszych centrów outlet. Opracowała i realizowała komunikację powstającej Galerii Katowickiej wraz z pierwszym zintegrowanym centrum komunikacyjno-handlowym w kraju. 

Pracowała dla znanych międzynarodowych firm zajmujących się komunikacją marketingową m.in. McCann Ericsson, D’Arcy i Advanced PR. Jest absolwentką dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, w specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations.

 

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.