23.01.2019/10:25

MullenLowe MediaHub broni w przetargu obsługi mediowej Orlenu

Koncern paliwowy PKN Orlen prowadzi przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy MullenLowe MediaHub - podają wirtualnemedia.pl.

  

Biuro prasowe PKN Orlen nie odpowiedziało na pytania dotyczące prowadzonego przetargu. Nieoficjalnie portalowi udało się potwierdzić, że proces przetargowy jest w toku, bierze w nim udział kilka domów mediowych. Wśród nich jest obsługujący obecnie Orlen dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Pod koniec grudnia ub.r. Orlen rozpoczął procedury związane z wyborem agencji, która zajmie się organizowaniem dla spółki loterii promocjyjnych na stacjach koncernu. Spółka w grudniu ub.r. reaktywowała dwie marki paliwowe sprzed lat – CPN i Petrochemię Płock. Przypomnijmy, że prowadzone są też procedury związane z przejęciem Lotosu przez PKN Orlen – na początku grudnia ub.r. spółka wystąpiła z wnioskiem o zgodę na przejęcie Lotosu do Komisji Europejskiej. Orlen został sponsorem teamu Williamsa w Formule1, w którym pojedzie w nadchodzącym sezonie Robert Kubica.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.