Na opakowaniach produktów niemieckich w Kauflandzie pojawi się serduszko z flagą Niemiec
W Niemczech Kaufland wprowadza znak "Jakość z Niemiec" na opakowaniach owoców, warzyw i produktów mięsnych z niemieckiej produkcji. Okrągły symbol z serduszkiem w kolorze flagi Niemiec jest sukcesywnie dodawany na etykietach cenowych opakowań i umieszczany na półkach, co ma ułatwić klientom wybór produktów.
Niemiecki detalista uważa, że nowe oznaczenie jest ważnym wkładem w promowanie produktów rolnych, a tym samym pośrednio wspiera rolników w Niemczech, którzy mają uzasadnione obawy i obawy o przyszłość. Stoją obecnie przed szczególnymi wyzwaniami spowodowanymi spadkiem sprzedaży z powodu pandemii COVID-19 i konsekwencjami afrykańskiego pomoru świń.
– Rolnictwo tworzy żywność. Dzięki temu oznakowaniu ułatwiamy naszym klientom wybór zakupu niemieckiej żywności i mamy nadzieję, że będą oni coraz częściej korzystać z tak oznaczonych produktów, aby wesprzeć niemieckie rolnictwo – mówi Robert Pudelko, kierownik działu zakupów w Kauflandzie.
Nowym logo oznakowane są tylko owoce i warzywa zbierane, przetwarzane i pakowane w Niemczech. Przez cały rok w Kauflandzie dostępnych jest łącznie ponad 200 różnych odmian owoców i warzyw, które spełniają te kryteria. W przypadku produktów mięsnych zwierzęta pochodzą z niemieckiej hodowli i zostały poddane ubojowi w Niemczech. W Kauflandzie wszystkie zapakowane wyroby ze świeżej wieprzowiny na półce samoobsługowej spełniają te kryteria pochodzenia, natomiast w ladzie mięsnej są to wieprzowina, cielęcina i jagnięcina.
Kaufland podkreśla, że od wielu lat współpracuje z niemieckimi rolnikami. – Jako sprzedawcy żywności jesteśmy świadomi naszej odpowiedzialności – wobec rolników i naszych klientów. Dzięki temu znakowi stworzyliśmy oznaczenie przejrzyste dla klientów – wyjaśnia Robert Pudelko.
1 komentarz
-
15.02.2021
Mięso z Niemiec? To już wiem, czego nie kupię.
4