24.06.2021/15:16

Na zniknięciu Carrefoura najbardziej zyskałyby Biedronka, Lidl i Żabka

Ewentualne zniknięcie Carrefoura z Polski może głównie wpłynąć na jeszcze większe umocnienie się takich graczy jak Lidl i Biedronka a z drugiej strony Żabki – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Radosław Kaczmarek, właściciel agencji Melting Pot.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Tex 25.06.2021

    Zapomni... Bzdura, Almy do dziś nic nie zastąpiło i bardzo za nią tęsknię. Brak Carrefoura to kolejny cios w różnorodność produktów. Żabka, Lidl, Biedronka jednak nie sprzedają wszystkiego.

  • Sss 24.06.2021

    Bardzo odkrywcze. Jak Pan na to wpadł?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także