18.06.2020/12:28

Nadchodzące miesiące mogą być kluczowe dla branży FMCG [RAPORT OMNISENSE]

Silna racjonalizacja potrzeb zakupowych, opierająca się na konieczności zmierzenia się konsumentów z sytuacją obniżonych wynagrodzeń, redukcji zatrudnienia, niepewnej przyszłości ekonomicznej, oznacza, że najbliższe miesiące mogą być kluczowe dla relacji marek z ich klientami - wynika z raportu „Co dziś jest najważniejsze dla Twoich Klientów? Jak COVID -19 zmienił ich oczekiwania i praktyki w ramach poszczególnych etapów Coustomer Journey?” przygotowanego przez agencję Omnisense.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.