16.01.2020 / 14:52
StoryEditor

Najlepszy Produkt 2020 - Wybór Konsumentów - znamy zwycięzców rankingu!

Zwycięzcy rankingu Najlepszy Produkt 2020 - Wybór Konsumentów w kategoriach spożywczych i chemicznych (fot.wiadomoscihandlowe.pl/Piotr Szewc Photography)
176 produktów w 58 kategoriach zostało nagrodzonych w 9. edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego NAJLEPSZY PRODUKT 2020 – Wybór Konsumentów®. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 16 stycznia w hotelu Polonia Palace w Warszawie. Badanie przeprowadził renomowany instytut badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, dostawcy kompleksowych rozwiązań biznesowych w branży FMCG.

Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych (lub odświeżonych) produktów FMCG wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2018 roku do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 08:56
StoryEditor
Rekordowa kara dla Shein. Aż 40 mln euro. Za co taka grzywna?
Rekordowa kara dla Shein. Aż 40 mln euro. Za co taka grzywna? (fot. Shutterstock)

Francuskie władze nałożyły na Shein rekordową karę. Chiński gigant e-comerce ma zapłacić aż 40 mln euro grzywny. Zarzuty są podobne do tych, jakie polski UOKiK stawia chociażby Temu.

W artykule przeczytasz:

  • Kara dla Shein za wprowadzania konsumentów w błąd
  • Shein reklamuje przeceny, ale co dziesiąty produkt był droższy
  • DGCCRF dalej monitoruje prak...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 08:50
StoryEditor
"Wybuchające" kraftowe piwo z Lidla wycofywane ze sprzedaży. Ostrzeżenie dla klientów
Lidl wycofuje partię piwa (fot. Sorbis/Shutterstock)

Lidl wspólnie z producentem AleBrowar wycofuje partię piwa o smaku mango. Przyczyną takiego ruchu jest... możliwość wystąpienia wtórnej fermentacji powodującej wzrost ciśnienia w butelce, która może ulec uszkodzeniu - wybuchowi.

Lidl musi wycofać kraftowe piwo smakowe firmy AleBrowar. Konkretnie chodzi o Piwo Mango Man sort. Lassi Mango Sour Ale, z partii oznaczonej numerem 35/V/19/25. Datą min...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 01:17