13.05.2021 / 15:34
StoryEditor

Biedronka i Glovo od roku pracują razem. Hitem sprzedaży internetowej jest filet z kurczaka! Jak wygląda TOP5?

Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów (Źródło: biedronka.pl)
W pierwszy kwartale br. najpopularniejszymi produktami Biedronki zamawianymi za pośrednictwem aplikacji Glovo były: świeży filet z piersi kurczaka, banany i jajka z wolnego wybiegu. W pierwszej piątce najpopularniejszych produktów nabywanych w ten sposób w sklepach sieci znalazły się też polskie pomidory malinowe oraz świeży filet z łososia atlantyckiego.

E-zakupy w Biedronce mogą już robić mieszkańcy kolejnych dwóch miast. Razem z Glovo sklep dostarcza zakupy w Lesznie (woj. wielkopolskie) oraz w Rumi (woj. pomorskie). Od 18 maj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 10:17
StoryEditor
Gary Topp, dyrektor AliExpressna Europę: Będziemy inwestować w polski rynek [WYWIAD]
Gary Topp, European Commercial Director AliExpress (fot. mat. prasowe)

- Chcemy stanowić swego rodzaju mieszankę różnych sprzedawców, w tym polskich, zwłaszcza w tych kategoriach, w których widzimy szansę na rozwój - mówi w rozmowie z naszym portalem Gary Topp, dyrektor komercyjny AliExpress na Europę.

Pamiętam, gdy rozmawialiśmy w listopadzie zeszłego roku. Otwieraliście się wtedy na polskich sprzedawców na AliExpress. Minęło ponad pół roku. Jak wielu polskich sprzedawc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 09:29
StoryEditor
Grosz, który kosztował fortunę. Właściciel sklepu z Łodzi ukarany za drobną pomyłkę
Właściciel sklepu z Łodzi ukarany za drobną pomyłkę (fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Czasem wystarczy jeden niepozorny błąd, by ponieść dotkliwe konsekwencje. Przekonał się o tym właściciel sklepu spożywczego z Łodzi, który pomylił się w płatności za koncesję na alkohol… o zaledwie jeden grosz. Co wydarzyło się dalej i dlaczego grozi to utratą koncesji?

Wojciech Sawicki, przedsiębiorca prowadzący sklep spożywczy w Łodzi, stanął w obliczu zaskakującej kary finansowej. W maju uregulował drugą ratę rocznej opłaty za koncesję na sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 22:49