21.01.2020 / 09:12
StoryEditor

Najtańsze sklepy? Ten ranking was zaskoczy [KOSZYK CEN]

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Grudzień nie przyniósł odczuwalnych zmian uśrednionych cen podstawowych produktów FMCG. W skali kwartalnej rozstrzał cen online vs. offline wzrósł z 10 (Q3) do ponad 15 proc. (Q4). Czas największego wzrostu cen przypadł na sezon wakacyjny, a w całym 2019 r. najtaniej kupowaliśmy w Auchan. Z kolei Lidl w drugiej części 2019 wywindował ceny i w czwartym kwartale stał się drugim najdroższym sklepem stacjonarnym.

Eksperci ASM Sales Force Agency już po raz dziesiąty przeprowadzili badanie cen przykładowego koszyka zakupowego, czyli zestawienia najpopularniejszych produktów FMCG kup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
11.12.2025 / 16:59
StoryEditor
Siedem sieci franczyzowych, jedna aplikacja. Eurocash tworzy zintegrowaną gigaapkę
Eurocash chce, żeby wszystkie organizowane przez Grupę sieci franczyzowe miały jedną aplikację zakupową (fot. Shutterstock)

Grupa Eurocash w ramach strategii na lata 2026-2027 chce połączyć w jeden zintegrowany ekosystem wszystkie prowadzone przez siebie sieci franczyzowe, tj. Abc, Delikatesy Centrum, Duży Ben, Euro Sklep, Gama, Groszek i Lewiatan. Mają one mieć jednego operatora, jednolite standardy, politykę cenową i narzędzia. Kluczowym z tych narzędzi będzie aplikacja zakupowa.

Nowa strategia Grupy Eurocash zakłada transformację z hurtownika w operatora sieci franczyzowych. W ramach tej transformacji Eurocash kładzie duży nacisk na cyfryzację, czyli wd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2025 / 10:52
StoryEditor
McDonald’s ma 600. restauracji w Polsce. Prezes: Do 2027 r. zainwestujemy jeszcze 2 mld zł
Tomasz Rogacz, dyrektor generalny McDonald‘s Polska

Kolejna bariera przełamana. McDonald’s uruchomił w Polsce restaurację nr 600. Działa w miejscowości Wolin na wyspie o tej samej nazwie. Do 2027 r. firma planuje zainwestować 2 mld zł w otwarcia kolejnych placówek.

“Jestem niezwykle dumny, że po 33 latach obecności McDonald’s w Polsce, możemy pochwalić się tak imponującą liczbą naszych lokali. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, ale mamy ape...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 01:59