12.02.2016/08:12

Największa sieć portugalskich dyskontów wdraża nowy koncept sklepu

Minipreco, liczące ponad 600 sklepów dyskontowych w Portugalii, przystąpiło w tym iberyjskim kraju do wdrażania nowego konceptu sklepu.

Wbrew aktualnej tendencji zachodnioeuropejskich detalistów, koncentrujących się na dużych miastach, sieć zamierza uruchamiać supermarkety o nazwie „Minipreco Family” na prowincji.

Firma należąca do hiszpańskiego koncernu Dia, zapowiedziała, że znakiem szczególnym nowego modelu sklepu będzie rozbudowana oferta placówki, szeroka oferta usług, a także zadaszony przysklepowy parking. Jak poinformowały w komunikacie władze sieci Minipreco, najsilniejszym punktem nowego modelu sklepu będzie najlepsza w portugalskim detalu relacja pomiędzy ceną a jakością produktu.

W pierwszej placówce nowego modelu sklepu klienci mogą nabyć 4000 różnych pozycji asortymentowych usytuowanych w kilku działach: mięsnym, rybnym, owocowo-warzywnym, a także w sekcji win i mrożonek. Na 800 m2 powierzchni handlowej znalazło się tam też miejsce na małą kawiarnię oraz kącik kosmetyczny. (MZ)

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.