07.09.2018/11:56

Napoje mleczne pod presją truskawki [BADANIE SKILLTELLIGENCE]

Ponad 80% kupujących napoje mleczne kieruje się w pierwszej kolejności ich smakiem – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję Skilltelligence dla „Wiadomości Handlowych”. Pod tym względem prym w kategorii dzierżą truskawka, czekolada, kakao i owoce leśne.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.