17.05.2017/15:16

Nestlé po raz drugi porusza Polskę

Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”. Celem akcji jest zaktywizowanie i zachęcenie do ruchu lokalnych społeczności, które mogą zawalczyć o plenerowe siłownie. W ramach kampanii odbędą się dwie główne akcje: „Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę” oraz „Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody”.

Celem akcji jest zaktywizowanie lokalnych społeczności poprzez konkurs dla gmin, które mogą rywalizować
o jedną z 16 plenerowych siłowni. W efekcie po zakończeniu konkursu, w każdym z województw powstanie nowe miejsce, które ma zachęcić Polaków do codziennego ruchu. W całym kraju za pośrednictwem platformy programu www.nestleporusza.pl można już głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych przez gminy. To od internautów zależeć będzie, gdzie już wkrótce będzie można ćwiczyć na świeżym powietrzu.

– W tym roku, już po raz drugi wspólnie z Agencją 4Frame, realizujemy akcję „Nestlé Porusza Polskę”, która doskonale odzwierciedla wartości Nestlé, takie jak wspieranie zdrowego i pogodnego stylu życia. Pomysł, zaproponowany przez Agencję na okoliczność zeszłorocznych obchodów 150-lecie istnienia Nestlé na świecie, spotkał się z wielkim zainteresowaniem Polaków i umożliwił nam rozszerzenie działań, w które wpisana jest troska o podnoszenie jakości życia konsumentów. Podczas drugiej edycji chcemy dotrzeć z akcją jeszcze szerzej, zachęcać do aktywnego spędzania wolnego czasu i zaktywizować nowe lokalne społeczności. Postawienie z końcem akcji kolejnych 16 plenerowych siłowni będzie naszym wspólnym sukcesem” – powiedział James Knott, Dyrektor Działu Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Nestlé Polska S.A.

Druga akcja to ogólnopolska loteria konsumencka „Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”, w której do wygrania są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz vouchery do wykorzystania w biurze podróży Itaka na rodzinny wyjazd. Losowanie kart upominkowych do Decathlonu odbywa się raz w tygodniu, natomiast losowanie nagród głównych w postaci voucherów na wycieczkę odbędzie się 19 lipca 2017 roku.

Kampania „Nestlé Porusza Polskę” rozpoczęła się 10 maja br. i potrwa do 18 lipca.

Program „Nestlé porusza Polskę” po raz pierwszy został ogłoszony w lutym 2016 roku z okazji 150-lecia istnienia firmy Nestlé. W pierwszym etapie, gminy z całej Polski zgłaszały chęć udziału w konkursie i posiadania siłowni na swoim terenie. Następnie internauci swoimi głosami zadecydowali, gdzie powstaną siłownie terenowe Nestlé. W ogólnopolskim plebiscycie Nestlé konkurowało ze sobą aż 710 lokalizacji w całej Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.