19.04.2018/16:40

Nestle zwiększa tempo rozwoju

Grupa Nestle podała, że w pierwszym kwartale tego roku tempo wzrostu sprzedaży przyspieszyło do 2,8 proc. – czytamy w serwisie cnbc.com.

Firmy spożywcze wyspecjalizowane w paczkowanej żywności odnotowują spowolnienie sprzedaży, ponieważ konsumenci zaczęli chętniej kupować świeżą żywność, uznawaną za zdrowszą i bardziej naturalną. Jednak producent m.in. batonów KitKat potwierdził w czwartek, że w tym roku zwiększy sprzedaż organiczną o 2-4 proc. i poprawi marżę operacyjną. Jak informuje cnbc.com, kwartalny wzrost organiczny Nestle wyniósł 2,8 proc., co oznacza, że był wyższy od prognoz analityków.

Co ciekawe sprzedaż wzrosła w obu Amerykach oraz w Azji, natomiast spadła w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.