08.10.2020/12:46

Netto promuje kategorię produktów świeżych. Stawia na warzywa i owoce

Jak podaje spółka, flagową kategorią sieci handlowej Netto są warzywa i owoce. Sieć rusza z akcją poświęconą promowaniu świeżości tej kategorii. Co dwie godziny w każdym sklepie warzywa i owoce poddane zostaną kontroli świeżości, co zostanie odnotowane na umieszczonych w widocznym miejscu tabliczkach, z których klienci dowiedzą się, o której godzinie została przeprowadzona ostatnia kontrola. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także