Netto rusza z drugą odsłoną programu lojalnościowego
Sieć handlowa Netto 17 czerwca rozpoczęła drugą odsłonę programu lojalnościowego. Tym razem w zamian za zakupy Netto oferuje swoim klientom zniżkę na noże marki Thomas by Rosenthal group.
Aby skorzystać z rabatu, należy podczas zakupów zebrać 10 naklejek na specjalnej karcie kolekcjonerskiej, dostępnej we wszystkich sklepach sieci Netto. Za każde wydane 25 zł klient otrzyma jedną naklejkę. Zebranie wszystkich naklejek pozwala na uzyskanie 75 proc. rabatu na zakup noży Thomas by Rosenthal group.
- Cieszymy się, że pierwsza odsłona programu lojalnościowego spotkała się z gorącym przyjęciem przez naszych klientów - zaznacza Mariola Skolimowska, PR manager Netto Polska. - Każdego dnia za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz gazetki produktowej staramy się podsuwać klientom Netto kuchenne inspiracje, dlatego też po raz kolejny postanowiliśmy skierować naszą kampanię do miłośników gotowania. Mamy nadzieję, że ponownie spotka się ona z zainteresowaniem klientów – dodaje.
W ofercie programu lojalnościowego dostępne jest osiem rodzajów noży o różnym przeznaczeniu oraz długości. W sklepach sieci Netto można będzie znaleźć również dodatkowe akcesoria w promocyjnej cenie – drewnianą deskę do krojenia oraz stojak na noże. Nowa akcja lojalnościowa potrwa do 14 września 2019, można do niej przystąpić we wszystkich sklepach Netto.
10