07.10.2020/10:45

Netto uruchamia aplikację lojalnościową

Sieć Netto uruchamia właśnie w Danii swoją aplikację Netto+. Dzięki niej będzie możliwe zaaferowanie klientom spersonalizowanych ofert.

Inne sieci należące do Salling Group, czyli Føtex i Bilka mająjuż podobne aplikacje od początku tego roku, teraz przyszedł czas na Netto.

Dzięki nowej aplikacji Netto będzie wysyłało indywidualnie, dopasowane oferty do klienta.

- Dzięki indywidualnym ofertom klient otrzymuje unikalne ceny, które odpowiadają indywidualnym potrzebom - mówi Martin Hasgaard Olesen, dyrektor ds. Asortymentu i marketingu w Netto.

Co ciekawe, aplikacja przewiduje także możliwość zwracania konsumentom pieniędzy w postaci specjalnych cyfrowych kuponów w sytuacji, gdy zakupiony towar – np. owoce – okażą się inne, niż klient oczekiwał. Wystarczy zrobić zdjęcie i dodać krótki opis.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.