30.05.2020/09:23

Neuroanaliza decyduje o tym, jak wyglądają sklepy i produkty. Jak to działa? Sprawdziliśmy!

Na pierwszy rzut oka sklep może wydawać się idealnie zaprojektowany i wyposażony. Czasami nawet sam klient może nie zauważyć, że coś w nim nie gra. Ale w podświadomości już czuje, że więcej zakupów w danej placówce nie zrobi. Kluczem jest zobaczyć, co za tym stoi. Zobaczyliśmy więc to na własne oczy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Albert 02.06.2020

    Nigdy nie sadzilem, ze to bedzie mozliwe. to wiedza nie do przecenienia

  • Damian 02.06.2020

    (komentarz niezgodny z regulaminem forum)

  • klient lidla 30.05.2020

    W Lidlu są sklepy gdzie mają tylko wielkie wózki. A w niektórych są też mniejsze wózki na kółkach. Oczywiście w moim osiedlowym Lidlu są tylko ogromne wózki, mniejszych chyba się nigdy nie doczekam.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.