20.05.2020 / 14:12
StoryEditor

Nie będzie obowiązku odbierania zaległych urlopów do końca września

ekspedientka (fot. Pixabay CC0)
Pracodawca zadecyduje za pracownika, kiedy ten będzie mógł odebrać zaległy urlop. Umożliwiający to zapis znajdzie się w szykowanej przez rząd aktualizacji tzw. tarczy antykryzysowej do wersji 4.0 - podaje money.pl.

Najnowszy projekt aktualizacji tzw. tarczy antykryzysowej zakłada zawieszenie obowiązku odebrania przez pracownika zaległego urlopu do 30 września. Zdaniem Ministerstwa Rozwoju ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 19:28
StoryEditor
Stop! agresji klientów wobec kasjerów i pracowników sklepów. Sieci mówią dość!
Stacja paliw i sklep Circle K (materiały prasowe)

Klienci coraz częściej tracą panowanie nad emocjami, a kasjerzy i sprzedawcy stają się celem wyzwisk, krzyków i agresywnych zachowań. Skala problemu jest tak duża, że sieci handlowe biją na alarm i łączą siły, by chronić swoich pracowników. Circle K, Castorama Polska i Maxi Zoo mówią wprost: brak uprzejmości stał się codziennością, a agresja klientów – realnym zagrożeniem.

Agresja słowna, podniesiony głos, wulgaryzmy, brak szacunku – z takimi zachowaniami pracownicy sklepów i stacji paliw spotykają się dziś znacznie częściej niż jeszcze kilka lat ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 09:07
StoryEditor
Dramat w galerii handlowej w Bydgoszczy. Nastolatek raniony nożem
Dramat w galerii handlowej w Bydgoszczy. Nastolatek raniony nożem (fot. Shutterstock)

W jednej z bydgoskich galerii handlowych doszło do dramatycznego zdarzenia, które wstrząsnęło klientami i personelem. W czwartek 14-latek został ugodzony nożem w przymierzalni sklepu, a podejrzany trafił w ręce policji.

Do zdarzenia doszło 20 listopada, tuż po godzinie 14.00, w galerii handlowej przy ulicy Jagiellońskiej. Prawdopodobnie chodzi o Focus Bygdoszcz. Jak przekazał dyżurny poli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. listopad 2025 22:43