22.06.2019/12:48

Nielsen: Polski e-commerce FMCG jest w fazie wejścia, w ciągu 3 lat wkroczy w fazę dynamicznego rozwoju

Eksperci agencji badawczej Nielsen spodziewają się, że w ciągu trzech najbliższych lat polski rynek handlu produktami FMCG przez internet, znajdujący się obecnie ich zdaniem w tzw. fazie wejścia, wejdzie w kolejną fazę, czyli fazę dynamicznego rozwoju.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.