09.08.2016/09:38

Niemal 300 mln zł na reklamę piwa

295 448 882 zł przeznaczyły kompanie piwowarskie na reklamę w mediach tradycyjnych w pierwszym półroczu 2016 r. – wynika z danych serwisu Wirtualne Media.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, wydatki wzrosły o 0,5 proc. (na podstawie danych cennikowych netto, bez rabatów). Większość, bo przeszło 70 proc. kwoty, trafiło do telewizji. Tegorocznym liderem wydatków reklamowych wśród producentów piwa jest – według Wirtualnych Mediów – Kompania Piwowarska, która wyprzedziła Grupę Żywiec.

Najwięksi reklamodawcy wśród producentów piwa

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.