17.11.2020/07:34

Niemal 50 proc. sprzedaży w sklepach Delikatesy Centrum generują klienci z Delikartą

Rozwijana przez Grupę Eurocash sieć detaliczna mocno inwestuje w obszarze transformacji cyfrowej wdrażając rozwiązania, które pozwolą na skuteczne lojalizowanie klientów, tworzenie bardziej spersonalizowanych promocji i jeszcze bardziej wygodne zakupy. Jednym z kluczowych elementów tego projektu jest Delikarta oraz aplikacja mobilna.

Obecnie ok. 50 proc. sprzedaży w sklepach Delikatesy Centrum jest generowane przez użytkowników karty lojalnościowej Delikarta. Na koniec I półrocza br. karta miała 1,9 mln użytkowników, a ich liczba wzrosła od początku roku o 200 tys. Jeśli w II połowie roku firmie uda się zachęcić do korzystania z programu podobną liczbę klientów, to na koniec 2020 r. ogólna liczba użytkowników karty przekroczy 2 mln.

2 mln - tyle wynosiła liczba użytkowników karty lojalnościowej Delikatesów Centrum w I półroczu 2020 r. (Delikatesy Centrum)

Wydaje się, że jednym z priorytetem dla Delikatesów Centrum będzie dalszy rozwój aplikacji mobilnej uruchomiionej w 2019 r, która ma obecnie 400 tys. użytkowników. W ciągu pierwszego półrocza ich liczba wzrosła o 300 tys. Aplikacja pozwala m.in. śledzić aktualne promocje, aktywować kupony promocyjne, tworzyć listy zakupów, zarejestrować się w programie lojalnościowym, czy znaleźć najbliższy sklep Delikatesy Centrum.

Liczba użytkowników aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum (Delikatesy Centrum)

Należy także przypomnieć, że na początku listopada br. sieć sklepów Delikatesy Centrum uruchomiła usługę click&collect. Klienci ponad 1200 supermarketów – z ponad 1350 punktów – mogą  zamówić swoje zakupy przez internet, a następnie odebrać je w wybranej placówce stacjonarnej. W ofercie sklep.delikatesy.pl znaleźć można ok. 6,7 tys. produktów.

Łączna wartość jednorazowych zakupów dokonanych w systemie click&collect może wynosić od 50 do 300 zł, zakupy kompletowane są w ciągu maksymalnie 5 godzin, a klient ma 24 h na ich odebranie. Podczas odbierania zamówienia klient może uzupełnić zakupy, np. o produkty od lokalnych dostawców, które nie są na razie dostępne w ramach usługi.

– Wprowadzenie usługi click&collect to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów w związku z epidemią koronawirusa, ale także naszych klientów – franczyzobiorców prowadzących placówki pod szyldem Delikatesy Centrum – komentuje Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash.

I dodaje: – Rozwiązanie to pozwala na szybkie i bezpieczne zakupy, zmniejsza również czas przebywania w sklepie, a naszym klientom zapewnia kolejne rozwiązanie, które może podnosić ich konkurencyjność na rynku. Aktualnie jesteśmy na etapie intensywnych prac związanych z wdrażaniem kolejnych funkcjonalności i udoskonalaniem systemu. Planujemy wdrożyć usługę we wszystkich placówkach sieci i rozbudować naszą ofertę online do 7 tysięcy produktów do końca tego roku. Jednak już teraz jesteśmy największą siecią w handlu spożywczym z opcją click&collect. Dzięki temu mieszkańcy wsi i małych miejscowości w całej Polsce mogą skorzystać z usługi dostępnej do tej pory głównie dla mieszkańców dużych miast.

Jak podała Grupa Eurocash, w ramach sieci Delikatesy Centrum i Mila działa obecnie 1565 sklepów.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.