16.12.2020 / 09:41
StoryEditor

Niemiecki Aldi oferuje bony upominkowe w internecie

Dyskont sieci Aldi (mat. prasowe Aldi)
Sieć wprowadza do sprzedaży internetowej kupony upominkowe. System został wdrożony we współpracy z dostawcą płatności Epay i Helaba Landesbank Hessen-Thüringen - podaje Lebensmittel Zeitung.

Sklep internetowy jest przeznaczony przede wszystkim dla klientów biznesowych i służy w szczególności jako narzędzie lojalnościowe. Według Dirka Rückwarta, dyrektora ds. Zarządz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
22.12.2025 / 17:42
StoryEditor
Adam Kołodziejczyk buduje drogerie convenience. „Natura będzie rentowna za 2 lata”
Adam Kołodziejczyk prezes drogerii Natura opowiada o strategii spółki i zapewnia, że Natura osiągnie rentowność w ciągu 2 lat (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl)

Sieć drogerii Natura działa w miastach średniej wielkości, a to może ułatwić budowę trwałych relacji z klientem. To jeden z elementów strategii i transformacji tej sieci. Adam Kołodziej, prezes Natury, w wywiadzie opowiada na czym ma polegać nowa strategia i jak sieć osiągnie rentowność.

W wywiadzie przeczytasz:

  • Kołodziejczyk: Natura przez długi czas nie miała szczęścia do właścicieli
  • Restrukturyzacja drogerii Natura i optymalizacja kosztów
  • Kiedy Natura osiągnie rentowność?
  • Natura chce mocniej postawić na marki własne
  • Natura jako sieć drogerii convenience – bliskość i relacje z klientem
  • Nowa strategia marketingowa i modernizacja sklepów

Zapraszamy do przeczytania drugiej części wywiadu z Adamem Kołodziejczykiem, prezesem drogerii Natura. Pierwszą cześć możesz przeczytać tu: Prezes Natury zdradza, jak chce walczyć z Rossmannem, Biedronką i Lidlem? [Wywiad].

Kołodziejczyk: Natura przez długi czas nie miała szczęścia do właścicieli

Jaki Pan ma pomysł na Naturę? Czym jest, a czym będzie?

Nad tym projektem spędziłem pierwsze sześć miesięcy pracy w Naturze. Pierwsze trzy miesiące to był dla mnie czas intensywnego poznawania firmy – szczegółów jej funkcjonowania i realnej sytuacji, w jakiej się znajdowała. Równolegle, wspólnie z zespołem, zaczęliśmy tworzyć ogólną strategię zmian. Potem przyszło kolejne wyzwanie – w następnych trzech miesiącach trzeba było tę strategię przełożyć na konkretne działania, które realnie wpłyną na codzienne funkcjonowanie sieci.

Natura przez długi czas nie miała szczęścia do właścicieli. Nie była dla nich priorytetem, co sprawiało, że potencjał tej marki nie mógł się w pełni rozwinąć. Dlatego jestem przekonany, że przejęcie przez Mutares to najlepsze, co mogło spotkać tę firmę. Po raz pierwszy od dawna ma właściciela, który naprawdę chce się nią zająć i szuka dla niej nowych rozwiązań.

Restrukturyzacja drogerii Natura i optymalizacja kosztów

Muszę wrócić do restrukturyzacji biznesu. Na jakim etapie są zmiany w obszarze operacji i logistyki, księgowości czy IT? Jaką część zadań będziecie w stanie zlecić na zewnątrz, aby obniżyć koszty?

Obecnie trwa proces przejmowania poszczególnych części biznesu od poprzedniego właściciela, funduszu Pelion – w tym działów IT, kadr i płac oraz finansów i księgowości. Etapami przejmujemy wszystkie operacje, a cały proces planujemy zakończyć w drugim kwartale przyszłego roku. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.12.2025 / 14:03
StoryEditor
Żabka przywraca Żappka Pay. Nowa metoda płatności w sklepach sieci już wkrótce
Aplikacja sieci Żabka (fot. Żabka Polska)

Już niebawem może nastąpić wielki comeback Żappka Pay. Firma półtora roku temu zrezygnowała z tego rozwiązania, ale najwyraźniej chce do niego wrócić.

Żappka Pay wystartowało w 2020 roku i było reklamowane jako nowe rozwiązanie, dzięki któremu “zakupy w Żabce staną się jeszcze prostsze, a wizyta w sklepie zostanie skrócona do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2025 18:02