28.10.2016/15:20

Nietypowa promocja w Małpce. Tańsze zakupy za... pokazanie czegoś czerwonego

W sklepach Małpka Express oraz MExpress rozpoczęła się promocja "Czerwono mi", która potrwa do 6 grudnia. Jest bardzo nietypowa: klienci, którzy podczas robienia zakupów pokażą przy kasie coś czerwonego, np. element ubrania, skorzystać będą mogli z rabatów.

Promocją objętych jest kilkadziesiąt produktów spożywczych, z różnych kategorii, m.in. słodycze, wody, napoje, dania mięsne, piwa, przyprawy, czy dania gotowe.

W ramach najnowszej promocji Małpka zorganizowała także specjalny konkurs dla swoich klientów. Osoby, które zrobią selfie z czymś czerwonym w sklepie należącym do Małpki, a następnie opublikują zdjęcie na Facebooku, oznaczając je hashtagami #CzerwonoMi oraz #MałpkaExpress, wygrać mogą vouchery na zakupy oraz nagrody rzeczowe.

Przypomnijmy, nietypową promocję zapowiadał niedawno w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Janusz Lella, prezes Małpki. - Mogę zagwarantować, że jedna z naszych najbliższych promocji, która pojawi się jeszcze w tym roku, będzie naprawdę długo wspominana - powiedział wówczas.

Szef sieci w rozmowie z naszym portalem przyznał, że w strategii promocyjnej Małpki zmienia się sposób komunikowania promocji. - Przyznam szczerze, że nawet do połowy obecnego roku nasza komunikacja była dosyć prosta: była gazetka, produkt, cena i nic więcej. Wynikało to z tego, że w firmie zajęliśmy się najpierw wypracowaniem odpowiedniego konceptu sklepu, a dopiero później zabraliśmy się za stworzenie spójnej strategii komunikacji - tłumaczył Lella.

W ostatnich miesiącach Małpka zintensyfikowała swoje działania promocyjne. Niedawno w sklepach Małpka Express i MExpress przeprowadzono promocję w stylu "kup więcej za mniej", skierowaną bezpośrednio na koszyk. Wcześniej firma zorganizowała promocję Skocz po medal”, w ramach której klient po 10 zakupach za 10 zł otrzymywał 15 zł rabatu na kolejne zakupy w formie „złotego medalu”. Małpka przeprowadziła także niecodzienną akcję „Niewinni grosika”, która polegała na zaokrągleniu cen.

Najnowsza promocja "Czerwono mi" wpisuje się bezpośrednio w nową strategię sieci. Małpka, która w ciągu trzech lat planuje zmienić szyldy wszystkich sklepów Małpka Express na MExpress, przy okazji mocno przearanżowując swoje placówki, zamierza skupić się na pozyskiwaniu młodszych klientów. Już teraz niemal 80 proc. klientów sklepów Małpki to osoby w wieku poniżej 35 lat.

Czytaj także:
Janusz Lella, prezes firmy Małpka - pełny wywiad
Szyld Małpka Express zniknie z rynku. Zastąpi go MExpress
Małpka wznawia ekspansję. Będzie otwierać 60-100 sklepów rocznie
MExpress - nowy koncept sklepu rozwijany przez Małpkę (fotogaleria)

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • lolz 31.10.2016

    Hahahaha niezła beka z tej czerwonej torebki ;-D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.