07.12.2020 / 16:55
StoryEditor

Anna Sambor nową dyrektor marketingu w Herbapol - Lublin

Anna Sambor dołączyła do zespołu Herbapol-Lublin (Herbapol)
Z początkiem grudnia Anna Sambor objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. W Herbapol-Lublin S.A. będzie odpowiadała za działania marketingowe i PR oraz rozwój nowych kategorii produktowych.

Anna Sambor dotychczas pracowała zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever Polska czy Pepsico, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 14:10
StoryEditor
Marek Sawicki o przejęciu Carrefoura przez KGS: Minister zrobił oczy jak 5 złotych
Marek Sawicki o przejęciu Carrefoura przez KGS: Minister zrobił oczy jak 5 złotych (fot. Carrefour + Sejm)

Marek Sawicki, były minister rolnictwa przekonuje, że rząd powinien zgodzić się na przejęcie sieci Carrefour przez KGS. – Zachęcam premiera Tuska, aby miał więcej odwagi w zakresie repolonizacji – mówi polityk PSL. Skąd KGS miałaby wziąć pieniądze na taką inwestycję?

W wywiadzie przeczytasz:

  • Marek Sawicki: skoro jest okazja przejąć sieć Carrefour, to KGS powinna ją wykorzystać
  • Skąd wziąć kapitał na przejęcie Carrefoura, skoro KGS sama ma problemy finansowe?
  • Czy jest w ogóle szansa na repolonizację sieci Carrefour?

Z Markiem Sawickim, byłym ministrem rolnictwa oraz marszałkiem seniorem i posłem PSL, o ewentualnym przejęciu sieci sklepów Carrefour przez Krajową Grupę Spożywczą, rozmawia Paweł Mikos.

Marek Sawicki: skoro jest okazja przejąć sieć Carrefour, to KGS powinna ją wykorzystać

Prawdopodobnie jako pierwszy podał Pan pomysł, aby KGS przejęła sieć sklepów Carrefour w Polsce. Skąd ta inicjatywa?

– Skoro Carrefour publicznie informuje, że rozważa opcję wycofania się z naszego rynku, a premier od dłuższego czasu mówi o repolonizacji gospodarki, to jest to doskonała okazja. Minister Aktywów Państwowych powinien dofinansować Krajową Grupę Spożywczą (KGS), a być może także uruchomić emisję akcji skierowaną do rolników. Wspólnie mogliby wykupić tę sieć. Jeśli budujemy europejski system "od pola do stołu", to mając KGS, należy taką próbę podjąć. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 12:46
StoryEditor
Dariusz Frużyński, Sportano: W 2026 r. zaczniemy zarabiać. Chcemy być największym sportowym multibrandem w regionie [WYWIAD]
Dariusz Frużyński, Sportano (fot. Sportano)

Choć Sportano nadal notuje stratę, Dariusz Frużyński, dyrektor handlowy i członek zarządu firmy deklaruje, że już w tym roku firma będzie miała dodatni wynik EBITDA, a w kolejnym stanie się rentowna na poziomie netto. Sklep mocno zainwestował w rozwój oferty, logistykę i technologię, w czym pomogły pieniądze od funduszu Rafała Brzoski i Mariana Owerki.

W grudniu Sportano będzie obchodzić czwarte urodziny. Jesteście w tym miejscu, w którym zakładaliście na początku?

Nasze ambicje były zdecydowanie większe, bo od początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 15:12