03.11.2020/20:00

Nowa kampania społeczna w Indiach: Jedzcie więcej cukru!

Indyjski przemysł cukrowy chce „rozprawić się z mitami na temat cukru”. W tle jest kryzys nadpodaży – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Jak podaje „Rzeczpospolita”, zrzeszenie producentów cukru w Indiach Indian Sugar Mills Association rozpoczęło kampanię mającą na celu zachęcenie Hindusów do jedzenia większych ilości cukru. ISMA twierdzi, że chce się „rozprawić z mitami na temat cukru i jego efektów zdrowotnych”.

Kampanię ISMA prowadzi pod hasłem „Jedz, pij i bądź zdrowy: trochę cukru nie zaszkodzi”. „Rzeczpospolita” informuje, że akcja prowadzona jest online z użyciem mediów społecznościowych i warsztatów online, na których sławni szefowie kuchni i specjalizujący się w zdrowiu coache dyskutują o zdrowym życiu.

W ramach kampanii prezentowane są przepisy na słodycze, a głównym „wrogiem” są tu sztuczne słodziki, co do których sugeruje się, w ramach kampanii ISMA, że nie pomagają stracić wagi i mają negatywne konsekwencje zdrowotne. Kampanię wsparł sekretarz ds. żywności Sudhanshu Panday.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także