05.05.2020/08:59

Nowa usługa mocno obniży koszty dostaw lekkich zakupów ze sklepów do domów

Firma technologiczna TakeTask, wykorzystując zalety ekonomii współpracy, wprowadza na rynek nową usługę. Dzięki niej klienci sieci spożywczych będą mogli ponosić dużo mniejsze niż teraz koszty dostaw lekkich zakupów ze sklepów do domów. Według informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl koszt dostawy w ramach nowej usługi może spaść poniżej 10 zł.

 

Rozwiązanie będzie oparte na realizacji zamówień za pośrednictwem firm merchandisingowych, pracowników sklepów i wolontariuszy. Gotowość do podjęcia współpracy zgłosiło już siedmiu liderów branży wsparcia sprzedaży, czyli ASM Sales Force Agency, Embi Marketing, GoDan Serwis, Modus, OEX Cursor, PMT i Savoir Group.

Spółka TakeTask wprowadza na rynek nową usługę, opartą na ekonomii współpracy. Dzięki niej sieci spożywcze będą mogły istotnie zwiększyć wolumen sprzedaży. Konsumenci otrzymają tańsze dostawy. Skróci się też czas oczekiwania na zakupy. Model będzie polegał na dostarczaniu klientom produktów przez merchandiserów, pracowników sklepów i wolontariuszy. Będzie to dotyczyło lekkich zakupów, opłacanych online i doręczanych w niewielkiej odległości od sklepów.

– Nowy proces dostarczania zakupów będzie przebiegał w prosty sposób. Sieć handlowa otrzyma informację, kiedy i kto zjawi się po konkretną przesyłkę. W przypadku wolontariuszy potrzebna będzie weryfikacja tożsamości, np. poprzez bank lub za pośrednictwem pracownika sklepu. Po wydaniu paczki klient zostanie o tym poinformowany SMS-em. Dostanie też kod weryfikujący, który poda dostawcy – wyjaśnia Sebastian Starzyński, prezes firmy TakeTask SA.

Dostawca prześle otrzymany od klienta kod zabezpieczający, za pośrednictwem aplikacji TakeTask. W ten sposób sieć handlowa dostanie informację, że zakupy zostały dostarczone właściwej osobie. Doręczyciel nie będzie mieć dostępu do innych informacji niż adres dostawy. Komunikacja z klientem będzie prowadzona wyłącznie przez sieć handlową.

– Proces dostarczania zakupów będzie całkowicie bezpieczny dla wszystkich stron transakcji. Nasza platforma będzie tylko procesorem danych i nie będzie miała prawa do używania ich w innych celach. Korzystamy z zaufanych serwerów w chmurze Microsoft Azure. Zapewniamy zgodność i bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych w zgodzie z RODO – podkreśla prezes Starzyński.

Projekt zakłada udział wyspecjalizowanych firm merchandisingowych. ASM Sales Force Agency, Embi Marketing, GoDan Serwis, Modus, OEX Cursor, PMT i Savoir Group zadeklarowały gotowość do współpracy z platformą TakeTask w ramach realizacji dostaw. Spółka rozmawia też z kolejnymi zainteresowanymi podmiotami.

– Najpierw zostaną połączone systemy e-commerce sieci handlowych i zasobów firm merchandisingowych. Potem będzie można wprowadzić realizację dostaw przez wolontariuszy. Będą mogli nimi zostać klienci, którzy przy okazji własnych zakupów zechcą brać paczki, np. dla sąsiadów w podeszłym wieku – dodaje szef TakeTask.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.