20.03.2023 / 16:00
StoryEditor

W sklepach Biedronki można wypłacać pieniądze przy kasie. Nowa usługa jest już dostępna już w 2 tys. placówek sieci

Biedronka w ramach współpracy z firmą Mastercard wprowadza usługę „Płać kartą i wypłacaj” (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Biedronka w ramach współpracy z firmą Mastercard wprowadza usługę „Płać kartą i wypłacaj”. Pozwala ona na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć uruchamia ją właśnie w 2 tys. swoich placówek na terenie całego kraju. Będzie można z niej korzystać także zbliżeniowo.

W grudniu zeszłego roku w wybranych sklepach Biedronki prowadzony był pilotaż tego programu. Jego wyniki, a także zainteresowanie klientów sieci tą usługą spowodowało, że od 20 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 14:53
StoryEditor
Glovo rusza z Access Alliance. Czy współpraca zatrzyma spiralę marnowania jedzenia?
Kurier Glovo (fot. Vlad Ispas/shutterstock)

Glovo uruchamia inicjatywę Access Alliance, która ma wzmocnić współpracę między sektorem prywatnym, organizacjami pozarządowymi i samorządami w obszarze dystrybucji nadwyżek żywności.

Jak podaje Glovo, obecnie 2,3 mld osób na świecie doświadcza niepewności żywnościowej, co oznacza niemal jedną trzecią globalnej populacji. Jednocześnie marnowana jest jedna trz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 05:00
StoryEditor
Wiemy, która sieć jest najtańsza. Biedronka i Lidl wypadły z czołówki rankingu?
Jaka sieć handlowa jest najtańsza? (fot. Shutterstock)

Październik przyniósł kolejne zmiany w cenach codziennych produktów, a różnice pomiędzy sieciami handlowymi okazały się większe niż miesiąc wcześniej. Dane z raportu ASM SFA pokazują zarówno wzrost średniego koszyka, jak i znaczące wahania cen między poszczególnymi formatami sprzedaży.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Średnia cena koszyka zakupowego
  • Jaka sieć handlowa jest najtańsza?
  • Jakie produkty najmocniej?
  • Czy w dyskontach wciąż jest tanio?

Zg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. grudzień 2025 06:40