22.12.2020/08:15

Nowe chrupiące przekąski od Bakal!

Do portfolio marki Bakal dołączyła nowa linia produktów Crunch. Produkty powstały z myślą o konsumentach poszukujących niestandardowych smaków i alternatywy dla słonych przekąsek.

Zgodnie z badaniami firmy Mintel, aż 53% polskich konsumentów spożywa przekąski przynajmniej raz dziennie i więcej*.

Sytuacja związana z pandemią Covid 19 dodatkowo, wpłynęła na sposób spożywania przekąsek. Częściej delektujemy się nimi w domu podczas np. oglądania filmów czy seriali.

Podążając za trendami rynkowymi, marka Bakal przygotowała dla swoich klientów nowość
w postaci Mixów Orzechów (orzechy nerkowca, orzeszki ziemne i migdały) w gramaturze 150 g o oryginalnych i wyróżniających się smakach:

- Mix o smaku śmietanki i cebulki,

- Mix z rozmarynem

- Mix słodko-słony (solony z miodem).

Crunch Mix Bakal (materiał partnera)

Bakal Crunch wyróżnia skład, który jest

- bez konserwantów 

- bez glutaminianu sodu

- bez sztucznych barwników

- bez oleju palmowego

- opracowany zgodnie z preferencjami konsumentów.

Wybór orzechów nie był przypadkowy. Jak pokazuje raport firmy Mintel w Europie najpopularniejszymi orzechami dodawanymi do mieszanek są właśnie migdały, orzechy nerkowca i orzeszki ziemne*.

Bakal Crunch ekspozytor (materiał partnera)

Orzechy te są bogate w wiele cennych wartości odżywczych:

  • Orzechy nerkowca – to naturalne źródło żelaza, magnezu, witaminy K oraz cynku
  • Migdały- obfitują w wapń, magnez, witaminę E i żelazo
  • Orzeszki ziemne - zawierają najwięcej białka ze wszystkich orzechów oraz witaminę E, cynk, magnez

Produkty otrzymają silne wsparcie marketingowe. Już 09.02.2021 rozpoczyna się ogólnopolska kampania Cash Back. Konsumenci, będą mieli okazję spróbować nowości od marki Bakal z możliwością uzyskania zwrotu pieniędzy za dokonany zakup. Dodatkowo produkty będą mocno reklamowane w Internecie oraz przez influencerów.

W celu odpowiedniej ekspozycji produktów w sklepach zostaną ustawione dedykowane materiały promocyjne, informujące o akcji.

 

*Źródło: Raport Mintel GNPD (Raport dla Atlanta Poland S.A.)

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.